سفینه فضایی

به وبلاگ خودتون خوش اومدید

به وبلاگ خودتون خوش اومدید

سفینه فضایی

سلام به وبلاگ اسپیس شیپ خوش اومدید.
امیدواریم لحظات خوشی رو تو این وبلاگ سپری کنید.
ما به کمک هم سعی داریم که شما نهایت استفاده و بهره کافی را از وبلاگ ما ببرید.
سازنده گان : سینا صادقی،محمّد مهبد یعقوبی
به وبلاگ ما خوش اومدید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۵ مطلب توسط «مهبد یعقوبی» ثبت شده است

زندگی نامه استیو جابز

استیو جابز همان کسی بود که با همراهی استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، شرکت کامپیوتری اپل (Apple Computers) را پایه‌گذاری کرد. با راهنمایی‌های استیو جابز بود که این شرکت، در فناوری‌های نوین پیشگام شده و محصولاتی مانند آی‌فون و آی‌پد تولید کرد. با این نوشته همراه باشید تا با زندگی نامه استیو جابز بیشنر آشنا شوید.

 

استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادر او دو دانشجو از دانشگاه ویسکانسین (University of Wisconsin) بودند که در نهایت، سرپرستی استیو جابز را به زوج دیگری سپردند. او فردی باهوش و البته بدون هدف بود که تا قبل از تأسیس شرکت اپل با همراهی استیو وزنیاک در سال ۱۹۷۶، مشاغل مختلفی را امتحان کرده بود. محصولات انقلابی شرکت اپل که عبارت‌اند از آی‌پاد (iPod)، آی‌فون (iPhone) و آی‌پد (iPad)، امروزه نمونه‌های بی‌نظیری از رشد فناوری مدرن است. جابز، شرکت اپل را در سال ۱۹۸۵ ترک کرد و بیش از یک دهه بعد دوباره به شرکت بازگشت. استیو جابز پس از مبارزه‌ای طولانی با سرطان لوزالمعده، در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.

زندگی نامه امام رضا

علی بن موسی بن جعفر (ع) معروف به امام رضا (۱۴۸۲۰۳ق) هشتمین امام شیعه اثناعشری است. امام رضا(ع) در طول مدت ۲۰ سال امامت، با خلافت هارون الرشید (۱۰ سال)، محمد امین (حدود ۵ سال) و مأمون (۵ سال) همزمان شد. در روایتی از امام جواد(ع) آمده است که لقب رضا از سوی خداوند به پدرش داده شده است. او به عالم آل محمد نیز شهرت دارد.

امام رضا(ع) توسط مأمون عباسی به اجبار به خراسان آورده و به اکراه، ولیعهد مامون شد.

حدیث سلسلة الذهب که در نیشابور از ایشان نقل شده معروف است. مأمون میان وی و بزرگان دیگر ادیان و مذاهب جلسات مناظره‌ تشکیل می‌داد که سبب شد همگی به برتری و دانش او اقرار کنند.

آن حضرت در طوس به دست مأمون به شهادت رسید. حرم او در مشهد زیارتگاه مسلمانان است.

زندگی نامه امام حسن

حسن بن علی بن ابی‌طالب(ع) مشهور به امام حسن مجتبی (۳-۵۰ق) دومین امام شیعیان که ۱۰ سال (۴۰-۵۰قامام و حدود ۷ ماه خلیفه مسلمانان بود. اهل سنت او را آخرین خلیفه از خلفای راشدین دانسته‌اند.

حسن بن علی نخستین فرزند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و نخستین نوه پیامبر(ص) است. بنابر گزارش‌های تاریخی، نام «حسن» را پیامبر(ص) برای او برگزید و او را بسیار دوست داشت. او هفت سال از عمر خود را با پیامبر(ص) همراه بود و در بیعت رضوان و ماجرای مباهله با مسیحیان نجران حضور داشت.

زندگی نامه امام حسین

حسین بن علی بن ابی‌طالب(ع)(۴ق-۶۱ق) که در بین شیعیان امام حسین(ع)، اباعبدالله و سیدالشهداء نیز خوانده می‌شود، امام سوم شیعیان است که در واقعه عاشورا به شهادت رسید. او فرزند دوم امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و نوه حضرت محمد(ص) است. پس از برادرش امام حسن(ع) ده سال امامت شیعیان را بر عهده داشت.

زندگی نامه بیل گیتس

بیل گیتس کیست؟

بیل گیتس، یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و مدیران معاصر در دنیای فناوری است. او با تأسیس مایکروسافت و عرضه محصولات پرطرفدار، به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد.

بیوگرافی بیل گیتس

بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری بیل گیتس سوم، از بزرگ‌ترین تاجرین و کارآفرینان دنیا، بیل گیتس در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ زاده شد و در کنار دو خواهرش در سیاتل، واشینگتن بزرگ شد. گیتس در خانواده‌ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی در تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل، واشینگتن بود و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضای هیئت مدیرهٔ یونایتد وی اینترنشنال بود که در امور خیریه نیز فعالیت داشت.

چگونه دمای سیستم خود را بفهمیم

احتمالا برای شما هم پیش آمده که سیستمتون داغ بکنه و نیاز داشته باشید تا دمای سیستم خودتون رو بدونید پس اگر میخواهید دمای سیستمتون رو بدونید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه از کرونا پیشگیری کنیم

دوستان عزیز نمیدونم خبر دارید یا ندارید ولی توی شهر های زیادی از ایران هم کرونا امروز وارد شد و ما باید از این لحظه به بعد سعی کنیم بیشتر پیشگری کنیم. پس ما امروز برای شما روش های پیشگری از کرونا را فراهم کرده ایم.

پس در ادامه همراه ما باشید. برای دیدن ادامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ایام فاطمیه چیست

 

دربارة تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) روایات مختلفی وجود دارد است. و از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پیامبر(ص) بیان شده است. اما میان علمای شیعه، دو احتمال معتبر است: هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پیامبر (ص) یا نود و پنج روز بعد از رحلت ایشان. 

شهید همت

"محمد ابراهیم همت" در روز 12 فروردین 1334 در شهرضا در خانواده ای متدین بدنیا آمد.  وی  در دوران تحصیلش از هوش واستعداد فوق العاده‍ای برخوردار بود و با موفقیت تمام دوران دبستان و دبیرستان را پشت سر گذاشت.

 

هنگام فراغت از تحصیل بویژه در تعطیلات تابستانی با کار وتلاش فراوان مخارج شخصی خود را برای تحصیل بدست می‌آورد و از این راه به خانواده زحمتکش خود کمک قابل توجه ای می‌کرد.  

دانلود اپ درمورد مواد مخدر

امروز برایتان برنامه ای آماده کردیم که با استفاده از آن میتوانید درمورد مواد مخدر اطلاعاتی بدست آورید.

{برای دانلود فایل برای کامپیوتر کلیک نمایید}

پلتفورم: کامپیوتر

رمز فایل زیپ: spaceship.blog.ir

این فایل ساخته شده توسط خود تیم اسپیس شیپ میباشد.